Månadens MUF-blogg

Igår valdes min blogg till månadens MUF-blogg för oktober månad. Motiveringen löd som följer:

”En sann frihetsvän med spännande innovativa idéer på sin blogg.  Veckans frihetsvän, politik och en motiverande segervisshet för alliansen är något av det uppfriskande man möts av när man läser Eriks blogg. Valsegern tillhör den som tror på den mest och längst, därför behöver vi fler bloggar som denna”

Det är alltid skönt att bli uppmärksammad och jag känner mig mycket stolt att i kamp med så många duktiga bloggare bli utvald. Det ger mig helt klart nya krafter att lägga på bloggen och jag hoppas att ni ska uppskatta innehållet på den även i framtiden.

Månadens blogg och blogginlägg delas ut till MUF-bloggar som för fram MUF:s värdegrund på ett bra sätt, är välskrivna och välargumenterade och visar mod och självständighet. För att vara säker på att komma i fråga för utmärkelsen registrerar man sig på www.mufbloggar.se. Juryn består av Edvin Alam, Simon Sundén, Jacob Lundberg och Jonas Grafström.

Etiketter: ,

Kommentera

